Viimeaikoina minulla on ollut aivan hullu tahti treenata. Nyt minua kiinnostaa vain ja ainoastaan jonlgeerata. Se vaan sujuu niin hyvin ja on hauskaa. Eilen onnistuin viiden renkaan flashissa, joka aina vaan motivoi lisää. Renkaat ovat olleet minulle aina vaikeat, mutta nyt sekin alkaa sujua. Jee ensi tiistaina pääsen ostamaan uudet keilat. PX3:t on aivan parhaat keilat, mitä olen päässyt kokeilemaan. Viisi keilaa tekee 180 euroa, mutta se on sen arvoista. Sitten vain innolla viittä keilaa opettelemaan. Saa nähdä miten lähtee, koska olen kuitenkin vanhoilla (surkeilla) keiloilla opetellut aikas hyvin siteswappia 55500, joka on treeniä viiteen keilaan sekä tehnyt myös jonkin verran kolmen keilan snakea, mutta se ei mene kovin hyvin, kun en sitä erityisemmin ole palloillakaan tehnyt. Palloilla tällä hetkellä on työn alla 7 palloa, joka sekin sujuu yllättävän hyvin, kun olen sitä kuitenkin vasta viikon treenaillut. Pääasiassa saan aina kaikki pallot ilmaan sekä muutamia koppeja. Lopetus on vaikeaa, koska 7. pallo pitää saada siihen muiden pallojen päälle kiinni.

Tässä teille video harkoista: